Op 15 april 2021 lanceerde PROOF hun zesde boek: Happy change. Het is het tweede boek van PROOF waaraan ik mocht meewerken. Dit keer met auteurs Bea Aarnoutse en Marianne Jaarsma. Net als zij ben ik ontzettend trots op het resultaat.

Heb je de introductie van het boek gemist? Gelukkig kun je de korte en volledige versie terugkijken: https://bit.ly/2QGpgPK
Lees ook het interview met Bea Aarnoutse en Marianne Jaarsma over het boek Happy change in C magazine: https://bit.ly/3fVuAaW, met een belangrijke boodschap voor communicatieprofessionals: hun rol is vaak (veel) groter dan ze zelf denken.

De leukste reactie komt van Wil Michels (zelf bestsellerauteur). Hij zegt op LinkedIn: ‘Het boek Happy Change van Bea Aarnoutse en Marianne Jaarsma: hier word ik heel gelukkig van! 🙂 Als je te maken hebt met #verandercommunicatie en #change koop dan dit boek. Valt het tegen dan geef ik je je geld terug. Waarom ik zo positief ben? Het is actueel, inspirerend en goed onderbouwd. Het levert je nieuwe inzichten op. Zeker door de gedeelde invalshoek van communicatie en human interest. Het is een heerlijk studieboek, ook in Toscane met een rosé prima leesgenot.’

Daarnaast is ook de recensie van Eric van Arendonk op MarketingFacts erg fijn. Als redacteur word ik enorm blij van complimenten als: “Een heerlijk boek moet ik zeggen, leest lekker vlot weg en het is heel dicht op de praktijk geschreven.” En dat hij het “een must read, voor zeker iedere HR-manager en eigenlijk voor elke manager, uit welk vakgebied dan ook” vindt, is natuurlijk een fantastische opsteker voor de auteurs.

 

Overige tips & nieuwsitems

Boek in Bedrijf-dag van BoekenBusiness succes

Boek in Bedrijf-dag van BoekenBusiness succes

Op 28 augustus organiseerde BoekenBusiness de eerste Boek in Bedrijf-dag. Op vier verschillende Seats2Meet-locaties gaven ervaren coaches advies aan ondernemers over het schrijven, uitgeven of...

Businessroman over de kracht van NLP

Businessroman over de kracht van NLP

Op 20 november 2014 presenteerde Irene van Gameren haar businessroman ‘De Intervisieclub‘. Ze schreef het boek voor professionals en ondernemers die willen ontdekken wat echt belangrijk voor ze is...

Voltooid verleden pijn

Voltooid verleden pijn

Op 12 oktober vierde ik met auteur Fabienne Cammaert en haar gasten het verschijnen van haar debuut ‘Voltooid verleden pijn – relaas van een gevecht tegen borstkanker’. Ik heb Fabienne begeleid in...

Inzichten van een rabbijn

Inzichten van een rabbijn

Op 14 november presenteerde Joanne Nihom haar boek ‘Elke nesjomme is een parel‘. Ze tekende het levensverhaal en de lessen van rabbijn Jacob Friedrich op, aan de hand van interviews met hem en zijn...

Crowdfunding voor je boek, iets voor jou?

Crowdfunding voor je boek, iets voor jou?

Crowdfunding levert geld op én ambassadeurs voor je project. Een gouden combinatie die je heel goed kunt inzetten voor je boek. Schrijver Marcel van Driel bewijst het: hij haalde ruim 17.000 euro op...

Boekentips voor schrijvers

Boekentips voor schrijvers

Schrijf je regelmatig (zakelijke) teksten? Dan wil je natuurlijk dat ze kwaliteit uitstralen. Met pakkende zinnen, zorgvuldig taalgebruik en in correct Nederlands. Gelukkig zijn er tal van boeken...

Krachtige teksten schrijven? Kies je woorden wijs

Krachtige teksten schrijven? Kies je woorden wijs

Wil jij krachtige teksten schrijven? Wik en weeg dan zorgvuldig elk woord dat je gebruikt. De vijf belangrijkste do’s en don’ts voor slimme woordkeuze lees je in mijn gastblog voor BoekenBusiness....

Schrijf je een boek? Doe het goed!

Schrijf je een boek? Doe het goed!

Een boek schrijven is een perfecte manier om jezelf als expert in de markt te zetten. Als je het goed aanpakt tenminste …Met de tips uit mijn blog voor BoekenBusiness weet je waar je op moet letten...

Zo zet je proeflezers in met maximaal effect

Zo zet je proeflezers in met maximaal effect

Is mijn boek goed genoeg? Komt mijn boodschap over? Leest het lekker? Voordat je je boek in de wereld zet, is het slim om op deze vragen antwoord te krijgen. Niet alleen een redacteur, maar ook...

Maak een boek van je blogs

Maak een boek van je blogs

Schrijf jij een goedgelezen blog? Dan is het interessant om daar een boek van te maken. Waarom? Dat vertel ik in mijn gastblog voor BoekenBusiness Maak een boek van je blogs. Oké, een tipje van de...